Əyləncə

Sen Çal Kapımı 33. Bölüm Fragmanı

Sen Çal Kapımı 27 Şubat Cumartesi Akşamı FOX'ta!
Sen Çal Kapımı Ailesine Katılmak için: bit.ly/3jB1Rsj
Sen Çal Kapımı Resmi AZmem Kanalı: bit.ly/3dxNPVW
Kerem Bürsin ve Hande Erçel’in yanı sıra Neslihan Yeldan, İlayda Çevik, Evrim Doğan, Anıl İlter, Melisa Döngel, Çağrı Çıtanak, Elçin Afacan, Sitare Akbaş, Başak Gümülcinelioğlu, Alican Aytekin, Sarp Bozkurt, İlkyaz Arslan gibi birbirinden başarılı isimleri barındıyor.

#SenÇalKapımı #KeremBürsin #HandeErçel

Şərh 

  1. Sen Çal Kapımı

    Sen Çal Kapımı

    5 gün əvvəl

    Yeni videolardan haberdar olmak için abone olmayı unutmayın🥰 : bit.ly/3dxNPVW

    • Işılay Yıldız

      Işılay Yıldız

      Gün əvvəl

      Gercekten biraz daha hatirlamazsa diziyi izlemeyi birakicam

    • İmam Richard

      İmam Richard

      3 gün əvvəl

      Bu filmi hep karılar izliyor :D admin bu filmi hiç sevmiyorum final olmasını istiyorum 😠

    • Sahvettin Ergüler

      Sahvettin Ergüler

      3 gün əvvəl

      Sizi çooookkkkkkkk severek izliyoruz cumartesi bizde televizyon 💻💻💺

    • Sahvettin Ergüler

      Sahvettin Ergüler

      3 gün əvvəl

      @EDSER AŞK İSTİYOR evvveewweeetttt

    • ReISI

      ReISI

      3 gün əvvəl

      @Selin gelecek bölümün başında verecekler

  2. qopoy dnon

    qopoy dnon

    3 saat əvvəl

    😭

  3. angie almazan

    angie almazan

    4 saat əvvəl

    La familia Bolat juntos que hermoso Sirius eres igual a tu padre jajaja apoyo total desde México

  4. JOSLYN PEREZ DIAZ

    JOSLYN PEREZ DIAZ

    14 saat əvvəl

    me encanta esta serie , hay una excelente quimica entre los actores

    • qopoy dnon

      qopoy dnon

      3 saat əvvəl

      Selin'in doğum günü pastasının başında tek başına kalması​ndan mutlu olanlar

  5. YOUR WORLD

    YOUR WORLD

    16 saat əvvəl

    SERKANIN TEKRADAN EDAYA AŞIK OLACAGINI İZLEMEK BENCE HEYECAN VERİCİ Bİ DE BU AÇIDAN BAKIN BENCE

  6. Ayperi Alkan

    Ayperi Alkan

    19 saat əvvəl

    SERKAN EDAYA TEKRAR MI AŞIK OLACAK

  7. Duru Demircan

    Duru Demircan

    20 saat əvvəl

    Bence serkan hatırlamıycak tekrardan eda ya aşık olucak

  8. Bts_ Army

    Bts_ Army

    20 saat əvvəl

    💕💕💕

  9. Nezrin's mathematics

    Nezrin's mathematics

    22 saat əvvəl

    İNŞALLAH GUZEL BOLUM OLUR . BOLUM SONUNDA OLSA BİLE HAYİRLAR VE ONDAN SONRAKİ BÖLÜM GUZEL SAHNELER İZLEMİS OLURUZ ARTIK

  10. Nezrin's mathematics

    Nezrin's mathematics

    22 saat əvvəl

    BALCANİN GELMESİ DAHA İYİ ÇÜNKÜ SERKAN ONU TAKMİYOR BİLE

  11. Nezrin's mathematics

    Nezrin's mathematics

    22 saat əvvəl

    HİC OLMAZSA BALCA GELSİN SELİN GİTSİN TABİ SERKANIN HATIRLAYIŞI ŞEKLİNDE

  12. Nezrin's mathematics

    Nezrin's mathematics

    22 saat əvvəl

    BEN HİC SELİNİN GELMESİNİ İSTEMİYORDUM ZATEN SADECE HER DEFASINDA SELİN BU BALCADAM DAHA DA İYİ DİYORDUM . ŞİMDİ TERSİNE İSTİYORUMYAAA

  13. Nezrin's mathematics

    Nezrin's mathematics

    22 saat əvvəl

    OFFFF SIKILDIK HATIRLASIN ARTIK YAAAA SONRA DA Bİ SEKİLDE DİZİYE DEVAM EDİLSİN

  14. Nezrin's mathematics

    Nezrin's mathematics

    22 saat əvvəl

    NOLUUURRRYAAA HATIRLASIN

  15. Nezrin's mathematics

    Nezrin's mathematics

    22 saat əvvəl

    İNSALLAH HİC OLMAZSA BOLUM SONUNDA HATIRLAR SERKAN

  16. Nezrin's mathematics

    Nezrin's mathematics

    22 saat əvvəl

    ZATEN 34 DE HATIRLAYACAĞINI BİLİYORUM. OFFFFF AMMA 33CÜ BÖLÜMÜ İZLEMEK DE ÇOOKKKK SIKICI

  17. edna lima

    edna lima

    22 saat əvvəl

    Que chegue logo sábado 🍿🍿🍿🍿🍿

  18. Özge Vatansever

    Özge Vatansever

    Gün əvvəl

    Yaaa her yerden bi Selin çıkıyor ya

  19. Rock girl

    Rock girl

    Gün əvvəl

    Selin'in doğum günü pastasının başında tek başına kalması​ndan mutlu olanlar

  20. Si. Dantas

    Si. Dantas

    Gün əvvəl

    Que lindo esses dois 😍❤

  21. Ercan Tunç

    Ercan Tunç

    Gün əvvəl

    Bu saçma sapan diziyi niye oynatırlar bilemedim konu yok heyecan yok aynı yerde dönüyor ben o anda netflix e geçiyorum

  22. Sina Akbari

    Sina Akbari

    Gün əvvəl

    Neden sonraki bölüme Farsça eklemiyorsunuz? Bu iyi bir şey mi?

  23. Admin Admin

    Admin Admin

    Gün əvvəl

    Serkan herşeyi gayet iyi hatırlıyorum dediğinde 1 saniye bile olsa gerçekten herşeyi hatırladığını sanan tek ben olamam

  24. Gulnar Rasulova

    Gulnar Rasulova

    Gün əvvəl

    Bu seriyada barısmasalar bakmayı bırakıcam 😁

  25. Фаик Исмаилов

    Фаик Исмаилов

    Gün əvvəl

    Cok guzeller yaaa♥️♥️♥️

  26. Ahsen Topuz

    Ahsen Topuz

    Gün əvvəl

    SERKAN BİRAN ÖNCE HATIRLASIN

  27. Saç boyama ve makyaj yapma kanalı

    Saç boyama ve makyaj yapma kanalı

    Gün əvvəl

    Selinin yüzü şimdiden morarıyor arkadaşlar.

  28. Ebru Sağlam

    Ebru Sağlam

    Gün əvvəl

    Arkadaşlar lütfen Berra Akyüz ve ayaz bebek sma hastası onların videolarını izleyerek aileye destek olalım

  29. Rifqi Ahera

    Rifqi Ahera

    Gün əvvəl

    I love watching till ep.28 But, can't help watching the rest just because I love Serkan n Eda. They play the role perfectly beautiful. A bit like Korean drama, Lie To Me.

  30. Blackpink Hair Color Turkish

    Blackpink Hair Color Turkish

    Gün əvvəl

    Eda'nın "istemez misin koymuyon mu?" demesi beni delirtti. SERKAN BOLAT sen Eda'ya aşık olma bak ben seni ne yapmıyorum!

  31. gökçe dabanlı

    gökçe dabanlı

    Gün əvvəl

    Herseyi gayet iyi hatırlıyorum diyince bi sevinmiştim

  32. Sevinc Sevinc

    Sevinc Sevinc

    Gün əvvəl

    Selin pardadi

  33. fatma Akçil

    fatma Akçil

    Gün əvvəl

    Eda ve serkan birbirilerine çok yakışıyor

  34. Jisoo Blink

    Jisoo Blink

    Gün əvvəl

    Ya şu Seline ve denize çok sinir oluyom yaa serkanla edayı uzak tutmaya çalışıyolar

  35. Jisoo Blink

    Jisoo Blink

    Gün əvvəl

    Bu fragman değilki video

  36. ibrahim karayılan

    ibrahim karayılan

    Gün əvvəl

    Serkan: Gülmüyorum Eda:Gülmeyi de benimle öğrendiğin için bunu da unutman normal. Arkadaşlar çok güzel bir bölüm bizi bekliyor..

  37. ZEYNEP DUMAN

    ZEYNEP DUMAN

    2 gün əvvəl

    0:46tam burda Seline dil çıkkartım daha çok görecek edayla senrkanı

  38. Цветок Мира

    Цветок Мира

    2 gün əvvəl

    Serkani göz bakışlarında öfke var. Önceki Serkandan esar kalmamış. Sanki Edanin suçu başına gelen

  39. Elena Gonzalez

    Elena Gonzalez

    2 gün əvvəl

    Pues si cuando tenía memoria no te amaba, tampoco te va a amar ahorita que no tiene memoria selin🙄🙄🙄🤭🤭🤭🤭🤭🤭

  40. aman sharıf

    aman sharıf

    2 gün əvvəl

    🎬❤️🌹

  41. BU NE YA¿

    BU NE YA¿

    2 gün əvvəl

    BENCE SERİKAN HATIRLIYOR AMA KİMİSİYE ÇAKTİRMİYURİK KSKSKSKSKSKSKSKSKKSS😎😂😂😂😂😂

  42. Cigdem Aydin

    Cigdem Aydin

    2 gün əvvəl

    Bu filmin haline gulüyorum neler yaptiysalar kuvet pozlari herseyi denediler olmadi🤣🤣🤣

  43. Gamze Aydilek

    Gamze Aydilek

    2 gün əvvəl

    Sirius Black 😢

  44. hatice durmaz

    hatice durmaz

    2 gün əvvəl

    Bu bölüm de hatırlamazsa artık final yapın daha iyi sıkıldık ya böyle

    • Eda Nur vay

      Eda Nur vay

      2 gün əvvəl

      Ve tekrar aşık oldu

  45. Marbella Beautiful

    Marbella Beautiful

    2 gün əvvəl

    I can't wait ❤

  46. Галина Чудаковская

    Галина Чудаковская

    2 gün əvvəl

    Бред когда вы уберете эту Силин .нечего смотреть с нармального фильма сделали идиотизм

  47. Elzara Bakhshish

    Elzara Bakhshish

    2 gün əvvəl

    Şu Selin gerçek bir ajan 🕵️‍♀️ olacak galiba 😎😂

  48. Emir Abdullah Kılıçaslan

    Emir Abdullah Kılıçaslan

    2 gün əvvəl

    Yahu bu Selin'i Eda uyarmadı mı? "Bak hatırlayacak, sen boş yere üzüleceksin." diye. Birde uzaktan bakıyor sinirli sinirli.

  49. Erva Selvi

    Erva Selvi

    2 gün əvvəl

    Mutlu olmasınlar olurlarsa bikaç bölüm sonra biter

  50. Nursen Arıkan

    Nursen Arıkan

    2 gün əvvəl

    İlk 28 çok güzeldi hafıza kaybı oda tamam sadece edayı unutması olmadı

  51. SCHRECKLISCHE

    SCHRECKLISCHE

    2 gün əvvəl

    Reyting daban yapmış serkan hatırlasa ne olacak dizi hep aynı yerinde sayıyor eda serkan etrafında dönüyor başka iyi bi seneryo yok ilk başlar güzeldi

  52. guher karanfil

    guher karanfil

    2 gün əvvəl

    Son bir yilda olan guzel yanlar gitmis bir serkan

  53. Merle martinez

    Merle martinez

    2 gün əvvəl

    Gracias por la traducción maravillosa

  54. ilyas Sahran

    ilyas Sahran

    2 gün əvvəl

    İnşalah final olmasın ya ne olur

  55. Berra Özşahin

    Berra Özşahin

    2 gün əvvəl

    bişey dicem 34e kadar bu hafıza olayı çözülmesse izlemeyi bırakıcam çok ciddiyim!

  56. Cever Bal

    Cever Bal

    2 gün əvvəl

    Serkan ; Gülmüyorum Eda, ; Gülmeyi de benimle öğrendiğin için ÇOK TATLILAR BU NE YAAA 🥰🥰

  57. محمد ابواحمد

    محمد ابواحمد

    2 gün əvvəl

    Yaaaaa yeter artık ya çok sıkıldım artık eskiye dönebilirim herşey 😤😤

  58. özge

    özge

    2 gün əvvəl

    Bu fragman değilde daha çok önizleme gibi olmuş

  59. Walter Coinprofit

    Walter Coinprofit

    2 gün əvvəl

    Kârlı tüccarların anlaşmalarını otomatik olarak kopyalayabileceğiniz ortaya çıktı. Tanınmış tüccar Walter Bulls bunun nasıl yapılacağını kendi örneğiyle gösteriyor, Telegram "Walter Coin Coin" olarak bulunabilir

  60. ecem karayılan

    ecem karayılan

    2 gün əvvəl

    Nede güzel söylemiş ünlü düşünür serkan bolat Yüz kere dünyaya gelsem yüzündede sana aşık olurum...robot bolat

  61. Mahe Talat

    Mahe Talat

    2 gün əvvəl

    And then he will go and hand over 5% of the shares to Selin. So what's the point of this scene?? 🚶🏻‍♀️

  62. Ff Vv

    Ff Vv

    2 gün əvvəl

    ☺🙂☺☺🙂😊🙂😇🙂😇😇🙂

  63. Ff Vv

    Ff Vv

    2 gün əvvəl

    😊😘😊😘😊😘😊😘😇

  64. Ff Vv

    Ff Vv

    2 gün əvvəl

    ☺🤩☺🙂☺🤩☺🤩☺🤩☺🤩

  65. Ff Vv

    Ff Vv

    2 gün əvvəl

    😇🤩😚🤩😚🤩😚🤩😇🙂

  66. Ff Vv

    Ff Vv

    2 gün əvvəl

    😊🙂😊😊🙂😊🙂😊🙂😊🙂😇🙂

  67. Ff Vv

    Ff Vv

    2 gün əvvəl

    ☺😘😘☺☺😘☺😘☺😘☺

  68. Ff Vv

    Ff Vv

    2 gün əvvəl

    ☺😛☺😛😚😛😚😛😚😋😚🤩😚😛

  69. Ff Vv

    Ff Vv

    2 gün əvvəl

    Trendlerde yukselmek lazim emoji atin yorum yazin 10

  70. Ff Vv

    Ff Vv

    2 gün əvvəl

    Trendlerde yukselmek lazim emoji atin yorum yazin 9

  71. Ff Vv

    Ff Vv

    2 gün əvvəl

    Trendlerde yukselmek lazim emoji atin yorum yazin 8

  72. Ff Vv

    Ff Vv

    2 gün əvvəl

    Trendlerde yukselmek lazim emoji atin yorum yazin 7

  73. Ff Vv

    Ff Vv

    2 gün əvvəl

    Trendlerde yukselmek lazim emoji atin yorum yazin 6

  74. Ff Vv

    Ff Vv

    2 gün əvvəl

    Trendlerde yukselmek lazim emoji atin yorum yazin 5

  75. Ff Vv

    Ff Vv

    2 gün əvvəl

    Trendlerde yukselmek lazim emoji atin yorum yazin 4

  76. Ff Vv

    Ff Vv

    2 gün əvvəl

    Trendlerde yukselmek lazim emoji atin yorum yazin 3

  77. Ff Vv

    Ff Vv

    2 gün əvvəl

    Trendlerde yukselmek lazim emoji atin yorum yazin 2

  78. Ff Vv

    Ff Vv

    2 gün əvvəl

    Trendlerde yukselmek lazim emoji atin yorum yazin 1

  79. Ali Alishka

    Ali Alishka

    2 gün əvvəl

    Yeter artik Selin yaa 😠

  80. Elgun Eliyev

    Elgun Eliyev

    3 gün əvvəl

    Edayi hatırlanmaması ona yenidən aşık olmasına əngəl değil. Yenidən aşık oluyor ama farkında değil

  81. Gizem Oruç

    Gizem Oruç

    3 gün əvvəl

    Artık kalbim acıyo nolurrr hatırlatın😏

  82. Faruk Omer

    Faruk Omer

    3 gün əvvəl

    Off çirkin selin ya gözetiyon onlari😒

  83. edna lima

    edna lima

    3 gün əvvəl

    Serkan como fez isso com Eda?😠😠😠😠😠😠 5% da empresa a selin?😠😠😠😠😠😠

  84. edna lima

    edna lima

    3 gün əvvəl

    A cerem merece um castigo🤮👊

  85. edna lima

    edna lima

    3 gün əvvəl

    Louca pra vê selin quebrar a cara

  86. edna lima

    edna lima

    3 gün əvvəl

    Quem selin pensa que é 👊🐍😠🤬🤮😠😠😠😠👊

  87. edna lima

    edna lima

    3 gün əvvəl

    Cerem 😠😠😠👊🐍

  88. edna lima

    edna lima

    3 gün əvvəl

    Selin é uma cobra e Serkan tá sem memória raiva mesmo eu tenho é da cerem 😠😠😠😠😠👊

  89. edna lima

    edna lima

    3 gün əvvəl

    Cerem 😠👊🐍😤😠😡🤯😩😭

  90. Rasim Eliyev

    Rasim Eliyev

    3 gün əvvəl

    🙏

  91. Benicio Luaces

    Benicio Luaces

    3 gün əvvəl

    Horribleee como desmejoro la serie! Era una comedia bellisima

  92. Stefana Allmer

    Stefana Allmer

    3 gün əvvəl

    Always knew Selin was a snake but now it’s very evident she’s a nasty snake at that.

  93. Tuerkan Aydogan

    Tuerkan Aydogan

    3 gün əvvəl

    Serkan Bolat hatırlamasına gerek yok şimdide aşık oldu😀

  94. Ilayda cpk

    Ilayda cpk

    3 gün əvvəl

    Selin nur so🧿👄🧿

  95. Beyza Özkan

    Beyza Özkan

    3 gün əvvəl

    Annemle gülmek için izliyoruz her Cumartesi, sakın bitirmeyin diziyi daha dalga geçilecek çok sahne var 😂

  96. Hasan Küpçü

    Hasan Küpçü

    3 gün əvvəl

    Selin sen serkanı unut

  97. Hayrunnisa Toprak

    Hayrunnisa Toprak

    3 gün əvvəl

    SELİN: Sekanı Eda dan uzak tutmam lazım SERKAN NIN BEYNİ: Eda yı hatırlamam lazım

  98. rabia rabia

    rabia rabia

    3 gün əvvəl

    Serkan Eda ' ya şöyle bakıp nasıl şirket hissesinin %5 ini Selin ' e verirsin ? Aklım almıyor

  99. Margarita Coronado García

    Margarita Coronado García

    3 gün əvvəl

    Que lo pongan más día por favor

  100. Cihan Rasul

    Cihan Rasul

    3 gün əvvəl

    reklam olarak hande erçelin reklamı çıktı

İrəli